Celá sekce iklient je zdarma jak pro ordinaci, tak i pro vaše pacienty.
Ne. Z důvodu bezpečnosti dostanete každé dva roky nový iPad i Pencil, který na začátku zprovozníte s vašim obchodním zástupcem za XDENT. My následně spárujeme zařízení s naším systémem, aby mohl pacient biometricky podepisovat formuláře a dokumentaci.
Ano. Rozložení, obsah i forma formulářů je vždy v rukou ordinace. Samozřejmě ale máme k dispozici předlohy, které můžete použít pro vytvoření vlastních formulářů.
První krok je aplikace XDENT. Následně je potřeba kontaktovat vašeho obchodního zástupce za XDENT, který Vám pomůže se zřízením a zprovozněním zařízení iPad a aplikací na biometrický podpis.
Někdy se stává, že SMS nepřijde ihned po odeslání. Pokud je čas doručení delší jak jedna hodina, tak zkuste postup níže, zda SMS nepřijde. Je možné, že je problém v zařízení ve kterém je SIM s číslem, na které byla odeslána SMS. Také může být problém u operátora (například při výpadku). Postup níže by měl ale většinu potíží s nedoručováním SMS vyřešit.
Povedlo se? Pokud ne, tak je nutné kontaktovat vašeho operátora, aby se podíval, zda není chyba u něj (výpadek sítě/SMS centra). I zde ovšem platí, že je potřeba ověřit, zda Vám stomatolog opravdu odeslal SMS na správné tel. číslo.
Pokud vám při registraci ukáže aplikace chybu „Účet již spárován“, tak máte účet již založený a spárovaný. V tomto případě se buď přihlásíte do účtu pomocí emailu a hesla, případně Vám stomatolog může účet odpárovat a následně na to odeslat novou pozvánku.
Pokud Vám systém ukazuje že zadáváte špatně údaje, tak prosím prověďte kontrolu údajů ve formuláři, případně se obraťte na lékaře, který Vám poslal pozvánku. Je nutné aby provedl stomatologa kontrolu údajů v systému XDENT.
Změnu emailu zatím nelze provést.
Změnu je nutné provést u Vašeho stomatologa.